Salutació del President

Benvolguts jugadors, familiars, simpatitzants i col·laboradors en general,

És un gran plaer per a mi donar-vos la benvinguda en nom del Club Esportiu Premià en aquesta nova temporada que tot just comença, i en la que tenim dipositada molta il·lusió així com els millors dels nostres desitjos.

Serà una temporada que marcarà una fita històrica pel nostre club i està a l’abast de molt poques entitats; arribar als 100 anys d’història, 100 anys de sentiment esportiu, en definitiva: 100 anys de futbol.

Des d’aquí volem mostrar el nostre agraïment més profund a totes aquelles persones i entitats que, amb les seves tasques i col·laboració durant tants i tants anys, han permès arribar a aquesta data, convertint el Club Esportiu Premià en un referent del marc futbolístic del nostre País.

Per aquesta efemèride s’està treballant en els preparatius de multitud d’activitats i dels que us anirem informant amb detall a mesura que la temporada vagi avançant.

Avançar-vos, però, que ja tenim la samarreta del centenari, que s’està editant un llibre commemoratiu en el qual ens seria de bon grat que tots tingueu una part del mateix.

Us donem l’enhorabona per poder formar part de la història viva del CE Premià, per sempre.

Finalment, comunicar-vos que s’està treballant en la millora de l’estructura del camp, així com construint els nous vestidors que han de donar cabuda als nostres 24 equips de competició, amb més de 400 jugadors i jugadores i 70 col·laboradors, que una temporada més competiran per aconseguir els millors resultats en un ambient agradable i encoratjador i, alhora, faran noves amistats i experimentaran que els partits s’han de regir pel joc net, reflectint el veritable esperit de l’esport de base.

La millor de les sorts per a tothom,

Jose Antonio Alonso

President del Club Esportiu Premià